PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy) › Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-26 12:07:26
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:bifbb6$p8p$1@absolut.sgh.waw.pl...

    > Z ostatniej chwili: wczoraj na ul. Internetowej nigdy dotąd nienotowany
    [...]

    Chodzi Tobie o pl.comp.tlumaczenia? Ja w jednej z wiadomości napisałem, że
    mi zwisa i powiewa czy do postów są doklejane reklamy czy nie.
    Pl.comp.tlumaczenia jest nalepszym dowodem na to, że innym również praktyka
    taka nie przeszkadza. Jeśli właściciele darmowych serwerów news chcą dodawać
    reklamy, niech dodają.
    "Być może postąpił tak pod wpływem praktyk z p.c.t i uznał je za normalne."
    _Być_może jest tu kluczem. Natomiast drażni mnie fundamentalizm oskarżeń pod
    adresem jednej osoby i nie zwracanie uwagi na błedy innych. To pachnie
    hipokryzją.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki