PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy) › Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-26 12:00:12
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Łukasz Grochal" <l...@p...do.mnie.na.berdyczow.org>
    napisał w wiadomości news:87znhwafvb.fsf@larch.priv.rotfl.eu.org...

    > Oczywiście możemy się wdawać w dysputy filozoficzne. Proponuję jednak,
    > żebyśmy skupili się na faktach - moderator, mimo uwag i napomnień,
    > nie zdecydował się poszukać rozwiązania problemu.

    Ja nie dyskutuję o tym, czy moderator rozpoczął poszukiwanie rozwiązania
    problemu. Jeśli nie, to źle, jeśli tak to dobrze. Dyskutowaliśmy o tym, kto
    jest winny zaistniałej sytuacji. (Przypominam: doklejaniu do wiadomości
    reklam).

    > [...]
    >
    > Jest rozwiązaniem problemu poprzez usunięcie przyczyny jego powstania.

    Retoryka. Przyczyny nie likwiduje (reklamy nadal mogą być doklejane).

    > Retoryka. Wiem, że to zabrzmi dziwnie, ale wbrew pozorom administratorzy
    > to, pod pewnymi względami, całkiem zwykli ludzie i można się po nich
    > (czasem) spodziewać zupełnie normalnych ludzkich reakcji.

    Nie mów. Naprawdę?:) Tego akurat nie musisz mi tłumaczyć.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki