PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy) › Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-26 10:10:48
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: l...@p...do.mnie.na.berdyczow.org ( Łukasz Grochal) szukaj wiadomości tego autora

    "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Co najwyżej można zarzucić jemu zignorowanie problemu.

    Oczywiście możemy się wdawać w dysputy filozoficzne. Proponuję jednak,
    żebyśmy skupili się na faktach - moderator, mimo uwag i napomnień,
    nie zdecydował się poszukać rozwiązania problemu.

    [...]

    > Nie wiem. Zmiany serwera też nie można nazwać próbą nacisku. Jest to
    > przyznanie się do niemożności rozwiązania problemu.

    Jest rozwiązaniem problemu poprzez usunięcie przyczyny jego powstania.

    > Na dodatek wymaga współpracy innego administratora. Co też nie jest
    > zagwarantowane.

    Retoryka. Wiem, że to zabrzmi dziwnie, ale wbrew pozorom administratorzy
    to, pod pewnymi względami, całkiem zwykli ludzie i można się po nich
    (czasem) spodziewać zupełnie normalnych ludzkich reakcji.

    --
    (-) Łukasz Grochal lukie [at] berdyczow.org