PracaGrupypl.praca.dyskusjep.p.o bez moderacji - opinie › Re: p.p.o bez moderacji - opinie
    From: "chinol" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: p.p.o bez moderacji - opinie
    Date: Fri, 13 Aug 2004 16:55:00 +0200

    > Mamy okazję, się przekonać jak wygląda p.p.o bez moderacji, na razie nie
    > jest źle, ale obawiam, się, że z każdym dniem może być gorzej. Ogłoszeń
    jest
    > o wiele więcej (nie zdawałem sobie sprawy z tego, że aż tyle odpada).
    > Ja osobiście jednak pozostałbym przy moderacji p.p.o, ale każdy odrzucony
    > nadawca powinien dostać wiadomość dlaczego został odrzucony z linkiem do
    > opisu "prawidłowości", które należy przestrzegać, ewentualnie linkiem do
    > formularza, ale takiego gdzie wpisywało by się stanowisko, opis firmy,
> [...]

    1. tez bym pozostal przy moderacji ppo ale bardziej liberalnej. Obecni
    moderatorzy nie sa w stanie temu podolac.
    2. Co do tych maili to moze byc z tym problem - duzo roboty i kazdy
    moderator predzej czy pozniej przestanie tego przestrzegac. Optuje za
    automatami.
    3. moze byc gorzej na p.p.o. jak sie fama rozniesie ze nie ma moderacji. Ale
    tego nie wiemy i sie nie dowiemy dopuki nie przetestujemy.

    Wnosze o:
    1. przytrzymanie takiego stanu jak jest dzis przez okres minimum kilku
    tygodni.
    2. jesli bedzie dobrze to wnosze o likwidacje moderacji.
    3 jesli bedzie zle to wnosze o wymiane moderatorow na innych i przywrocenie
    moderacji.

    Tomek

    ps. jest to moja prywatna, stara jak swiat, ale calkiem powazna opinia.