PracaGrupypl.praca.dyskusjep.p.o bez moderacji - opinie › Re: p.p.o bez moderacji - opinie
  • Data: 2004-08-13 15:20:07
    Temat: Re: p.p.o bez moderacji - opinie
    Od: "motto" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Darek" <...@...com> wrote in message news:cfil1l$m8$1@julia.coi.pw.edu.pl...
    > Juz wczesniej na grupie pojawialy sie ogloszenia, ktore moim zdaniem byly
    > tylko fikcja, a na celu mialy darmowa reklame firmy (ze firma niby sie
    > rozwija i dziala preznie). Smiac mi sie chcialo jak przegladalem
    ogloszenia
    > "firm informatycznych", ktore poszukiwaly specjalistow PHP. .NET czy
    > grafikow, a w portfolio na stronie firmowej 2-3 projekty w domenie .prv.pl
    A my szukaliśmy i musieliśmy się obejść bez p.p.o (podpowiem mamy
    najlepszego ERP'a w Polsce a chccemy mieć jeszcze lepszego i ogólnie mamy
    tyle klientów że brakuje nam permanetnie pracowników (mamy zasadę, że jeden
    opiekun może zajmować się góra 4 firmami, aby jakoś obłsugi była jak
    najwyższa). Reszty domyśl się sam, żeby nie było, że reklama nie podaje
    firmy.

    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623
    http://www.mandrake.pl http://www.mandrake.int.pl