PracaGrupypl.praca.dyskusjep.p.o bez moderacji - opinie › Re: p.p.o bez moderacji - opinie
  • Data: 2004-08-13 16:44:49
    Temat: Re: p.p.o bez moderacji - opinie
    Od: "Rabb" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "motto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cfijro$ro1$1@news.mm.pl...
    > Mamy okazję, się przekonać jak wygląda p.p.o bez moderacji, na razie nie
    > jest źle, ale obawiam, się, że z każdym dniem może być gorzej. Ogłoszeń
    jest
    > o wiele więcej (nie zdawałem sobie sprawy z tego, że aż tyle odpada).

    Faktycznie, różnica jest i to duża. Być może moderacja p.p.o była zbyt mało
    liberalna
    jednak potrzebna. I nie chodzi mi wcale o właściwe kodowanie - ten powód był
    jednym z głównych tematów dyskusji. Faktycznie osoba szukająca pracy poradzi
    sobie
    z tą niedogodnością. Problemem wydaje mi się są firmy ukrywające się pod
    darmowymi
    adresikami, nie podających podstawowych informacji na temat poszukiwanego
    stanowiska,
    wszelkiego rodzaju łańcuszki zarabiania na necie...
    Być może rozwiązaniem byłoby stworzenie takiego formularza z odpowiednim
    sprawdzaniem pól tak jak sugerujesz...
    Lecz wtedy co z czytnikami grup dyskusyjnych ? Blokada wszystkiego co nie
    pochodzi z jedynie
    słusznego źródła ?
    I tak źle i tak niedobrze .. :)
    Pozdrawiam
    Krolik

    ps. jestem za moderacja p.p.o chociaż przyznam że w trochę łagodniejszej
    formie :)