PracaGrupypl.praca.dyskusjep.p.o bez moderacji - opinie › Re: p.p.o bez moderacji - opinie
  • Data: 2004-08-13 17:11:41
    Temat: Re: p.p.o bez moderacji - opinie
    Od: gromax <g...@W...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jest

    dokładnie. Ogłoszeń jest dużo więcej, ale może to tylko zbieg okoliczności?
    póki co, po pobieżnym "przeleceniu" ppo kilka tylko kwiatków "za nic
    dostaniesz samochód,dom, żonę i opiekunkę do dziecka i dwa razy w roku
    wakacje na nasz koszt"

    tiu się niżej podpisany zdziwił:) postawą:) a tak poważniej, to ja też
    jestem za moderacją

    tylko że do tego musiałby być dodany punkt do fakju o podaniu prawidłowego
    adresu zwrotnego. automat nie rozpozna w którym momencie użyto antyspama.
    Za użycie antyspama redakcja nie ponosi odpowiedzialności z odpowiedzią co
    użytoo nieprawidłowo

    nie wierzę,że zaraz się nie zjawią tu łańcuszki mlmów obiecujacych
    niby-pracę za bardzo duże do wpłacenia pieniądze

    > 1. tez bym pozostal przy moderacji ppo ale bardziej liberalnej. Obecni
    > moderatorzy nie sa w stanie temu podolac.
    albo nie bardzo widza jak sobie pracę ułatwić. nie raz dyskutowalismy jak w
    sumie łatwo jest to zrobić (a nie upierać się przy nieefektywnych
    rozwiązaniach)

    > 2. Co do tych maili to moze byc z tym problem - duzo roboty i kazdy
    > moderator predzej czy pozniej przestanie tego przestrzegac. Optuje za
    > automatami.
    stąd wyżej dopis do punktu w fakju

    > 3. moze byc gorzej na p.p.o. jak sie fama rozniesie ze nie ma moderacji.
    > Ale tego nie wiemy i sie nie dowiemy dopuki nie przetestujemy.
    i stąd propozycja moderacji "automatycznej" albo przynajmniej
    "półautomatycznej"

    > Wnosze o:
    > 1. przytrzymanie takiego stanu jak jest dzis przez okres minimum kilku
    > tygodni.
    tych tygodni będzie - zgodnie z deklaracją - dwa. uważam, że ten okres
    wystarczy.

    > 2. jesli bedzie dobrze to wnosze o likwidacje moderacji.
    jak kilka punktów wyżej, w to niestety nie wierzę że będzie ok

    > 3 jesli bedzie zle to wnosze o wymiane moderatorow na innych i
    > przywrocenie moderacji.
    albo podniesienie kreatywnej dyskusji nad wymaganiami co do ich pracy.
    Troszkę zaskoczyła mnie lista postów z ppo po odmoderowaniu. ale jak
    pisałem, być może to przypadek

    > Tomek
    gromax

    > ps. jest to moja prywatna, stara jak swiat, ale calkiem powazna opinia.
    i jak każdy ja tez mam możliwość swojej wypowiedzi