PracaGrupypl.praca.dyskusje[onet] Polski rynek pracy otwarty na WschódRe: [onet] Polski rynek pracy otwarty na Wschód
  • Data: 2007-07-22 14:45:48
    Temat: Re: [onet] Polski rynek pracy otwarty na Wschód
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@inetriaUSUN_TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl> napisał w wiadomości
    news:f7r6s7$lbj$1@news.onet.pl...
    > Nasi pracodawcy cieszą się, bo znowu będą mieli bydło do pracy, którym
    mogą
    > pomiatać. A przeciętny Kowalski znowu klepie biedę, bo nie może znaleźć
    > normalnie płatnej pracy.
    >
    > W rezultacie mamy gówno, a nie spadek bezrobocie i gówno zamiast
    europejskich
    > pensji. Nie jestem narodowcem, ale uważam, że taniej siły roboczej nie
    powinno
    > się sprawdzadzać do Polski.

    też się kiedyś o to piekliłem a teraz myślę sobie: "A co tam - mam to
    gdzieś". Niech sobie przyjadą do tego raju na ziemii, niech doświadczą tej
    przyjemności pracy w tej przepięknej karinie i niech powiększają nasze PKB.
    A ja sobie w ramach wzrostu PKB pójdę na jakieś bezrobotne, rentę, będę
    sobie pobierać przenajśw.. tfu.... przeróżne świadczenia transferowe i
    będzie fajnie.
    Rano się obudzę, przeczytam coś mądrego, pójdę na masto wypiję kawkę,
    wyprowadzę psa, pójdę do muzeum, na darmowy wykład do biblioteki, na darmowy
    koncert kameralny, pouczęszczam jako wolny słuchacz na jakieś wykłady w
    różnych uczelniach, jak zgłodnieję to pójdę na jakąś darmową zupkę. Jakimś
    Koreańcom wynajmę na lewojedno z mieszkań, na lewo postawię sobie ze dwie
    taksówki na mieście, niech mi w nich jacyś Chińczycy lub Kazachowie jeżdzą
    na czarno i jakoś się to będzie kręciło, nie ma się czym w sumie
    przejmować.....
    --
    Jackare