PracaGrupypl.praca.dyskusje[onet] Polski rynek pracy otwarty na Wschód › Re: [onet] Polski rynek pracy otwarty na Wschód
  • Data: 2007-08-10 17:18:46
    Temat: Re: [onet] Polski rynek pracy otwarty na Wschód
    Od: A Tennyson <t...@b...biz> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 22 Jul 2007 20:45:24 +0200, budo wrote:

    > Sluchaj, to nie tak odlegla wizja.
    > Trafiles w dziesiatke: w wielkiej brytanii i irlandii anglicy tez tak robia
    > i nawet legalnie im sie to oplaca :-)

    Wiem, że odpowiadam na staroć, że mam jak zwykle spóźniony refleks...
    Jednak w tm miejscu nie mogłem się powstrzymać.
    Znajomy kupował niedawno dom od starszej Angielki (miała 70 lat). Nie
    miała rodziny, kupiła sobie inne lokum w okolicy, gdzie jest sporo osób
    w jej wieku i możliwość szybkiego dotarcia pomocy medycznej w razie czego.
    Podczas oglądania budynku nie mogliśmy za nią nadążyć po schodach.
    Zastanawialiśmy się wtedy co oni robią, że tak świetnie się trzymają.
    I wtedy nas olśniło: oni _nic_ nie robią! :-)

    Pozdrawiam,

    --
    "I the heir of all the ages, in the foremost files of time"

    Locksley Hall by Alfred, Lord Tennyson