PracaGrupypl.praca.dyskusje[onet] Polski rynek pracy otwarty na WschódRe: [onet] Polski rynek pracy otwarty na Wschód
  • Data: 2007-08-13 00:17:03
    Temat: Re: [onet] Polski rynek pracy otwarty na Wschód
    Od: "_Zibi_" <s...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A Tennyson" <t...@b...bies> napisał w wiadomości
    news:46be0f04$0$15226

    > Czy chciałbyś więcej przykładów "pracowitości" pożeraczy jajek na
    > bekonie? ;-)
    > Jakiś czas temu brytyjska prasa podała informację, że obywatele UK
    > pracują najwięcej godzin tygodniowo ze wszystkich Europejczyków.
    > Metro.co.uk, w jednym ze swoich stałych komiksów, skomentowało
    > żartobliwie to doniesienie przedstawiając rozmowę dwóch właścicieli
    > brytyjskich firm. Jeden z nich oświadczył, że jego polscy pracownicy
    > pracują najdłużej ze wszystkich zatrudnianych nacji. ;-)

    No może ni będę się aż tak sprzeczał - pewnie jakiegoś pracowitego
    znalazłby. :)
    Nie znam zanadto Anglików bo jestem na tej drugiej wysepce.
    Wczoraj jeden z Irysów coś się próbował czepiać Polaków i ich angielskiego.
    Pracuje w jednej z restauracji a jego szef ma całą furę polskich CV a
    wszystko byłoby dobrze ale oni mówią słabo po angielsku i do mnie a ty też
    musisz go poprawić... Nic mu nie odpowiedziałem tylko przytaknąłem bo już mu
    się miałem odgryźć ale ugryzłem się w język - czort z tobą. Pomyślałem sobie
    sam byś się nauczył tego angielskiego lepiej a nie sypał dialektem i do
    tego przemawiając publicznie i żebyś ty tylko znał inny jeżyk jak ja czy
    inni Polacy tutaj... Zwróciłem na te jego przekręcanie szczególną uwagę bo
    słowo "much" wymawiał tak ładnie jak słowo w języku polskim "mocz". :)