PracaGrupypl.praca.dyskusje[onet] Polski rynek pracy otwarty na Wschód › Re: [onet] Polski rynek pracy otwarty na Wschód
  • Data: 2007-08-11 19:37:37
    Temat: Re: [onet] Polski rynek pracy otwarty na Wschód
    Od: A Tennyson <t...@b...bies> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Aug 2007 21:35:52 +0100, _Zibi_ wrote:

    > To że znalazłeś akurat taką Angielko to nie świadczy o tym że nic nie robią
    > i dlatego tak się trzymają. Można się spotkać z zupełnie odmiennym zdaniem a
    > ja tam myślę że prawda jest po środku.

    Znana mi jest sytuacja, gdy angielski hydraulik w końcu się pojawił...
    Chyba już nie miał wyjścia bo poprzednim razem źle zainstalował pewne
    urządzenie.
    Urządzenie to i tak nie działałoby przy tym rodzaju płynnych odpadków.
    Ale to nieistotny szczegół. Pierwszego dnia przyszedł patrzył się pół
    godziny jak sroka w gnat na coś co było powodem jego przybycia do
    firmy. Potem zadzwonił do żony (powiedzmy że to była żona a nie
    polska gosposia) i ustalił co będzie na obiad oraz, że ma dużo pracy
    i będzie później. Następnie rozłożył narzędzia i... się zmył. Przyszedł
    następnego dnia ok. 11. Długo leżał pod zlewem, stękał syczał. Trzeciego
    dnia skończył robotę. Zlew przeciekał nadal, powiedziałbym, że lało się
    z niego nieźle. Zleceniodawcy wytłumaczył sutuację zupełnie w sposób
    zupełnie "od czapy" dając do zrozumienia, że to jest "by design". ;-)
    Czwartego dnia dzieło było gotowe.
    Dla ścisłości. Zadanie polegało na przeniesieniu dwukomorowego dużego
    zlewu na inną ścianę i zmianie kierunku przepływu wody przez coś co
    podobno jest oddzielaczem tłuszczu, bo za pierwszym razem podłączono
    ustrojstwo odwrotnie.
    Czy chciałbyś więcej przykładów "pracowitości" pożeraczy jajek na
    bekonie? ;-)
    Jakiś czas temu brytyjska prasa podała informację, że obywatele UK
    pracują najwięcej godzin tygodniowo ze wszystkich Europejczyków.
    Metro.co.uk, w jednym ze swoich stałych komiksów, skomentowało
    żartobliwie to doniesienie przedstawiając rozmowę dwóch właścicieli
    brytyjskich firm. Jeden z nich oświadczył, że jego polscy pracownicy
    pracują najdłużej ze wszystkich zatrudnianych nacji. ;-)

    --
    "I the heir of all the ages, in the foremost files of time"

    Locksley Hall by Alfred, Lord Tennyson