PracaGrupypl.praca.dyskusjenowa praca,stres? › Re: nowa praca,stres?
    From: Patryk Włos <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nowa praca,stres?
    Date: Tue, 12 Aug 2008 15:50:03 +0200

    > Zaprzeczasz sam własnej tezie. Jeśli tę pracę można ją stracić przez
    > jeden głupi błąd to z pewnością nie jest to dobra praca.

    W mojej tezie nie było słowa o tym, że to _dobra_ praca. Po prostu
    praca. Jakbyś był np. bezrobotny przez kilka lat, albo wcześniej
    pracował przez kilka lat na zlecenie za 500 zł/mc (i zdawał sobie
    sprawę, że z Twoimi hipotetycznymi kwalifikacjami więcej nie
    dostaniesz), a nagle dostał 2000 zł/mc z umową o pracę, to byś inaczej
    śpiewał.

    > Eee, tam..., czemu ma nie mieć kasy? Nie tu zarobi, to gdzie indziej
    > albo inaczej, a przerwę jakoś przetrzyma. Przecież on napisał, że

    J/w. A przerwy przy wystarczająco małych zarobkach mógłby nie
    przetrzymać. Ja kiedyś sam miałem taką sytuację, że jeszcze dosłownie ze
    2 tygodnie bez pracy i mógłbym się pakować i wracać z Poznania do domu.

    > zaczyna _nową_ pracę, a nie pierwszą, więc w tej poprzedniej
    > poprzednich?) coś zarabiał i zapewne odłożył.
    > No chyba, że miał taką płacę, że się nie dało.

    No właśnie.

    --
    Wielka kompromitacja w Pekinie:
    http://pracownik.blogspot.com