PracaGrupypl.praca.dyskusjenowa praca,stres?Re: nowa praca,stres?
  • Data: 2008-08-12 13:06:58
    Temat: Re: nowa praca,stres?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g7rclb$2o2e$1@opal.icpnet.pl Patryk Włos
    <a...@o...pl> pisze:

    > Wg mnie, wątkoczyńcy udało się w końcu znaleźć pracę i nie chce jej
    > stracić przez jakiś głupi błąd w swoim postępowaniu.
    Zaprzeczasz sam własnej tezie. Jeśli tę pracę można ją stracić przez jeden
    głupi błąd to z pewnością nie jest to dobra praca.
    Dobra praca to nie tylko dobra kasa ale i elementy pozapłacowe. Np. dobra
    atmosfera, stabilność, czyste, jasne i uczciwe reguły itp.

    > A że potrzebuje kasy (i w tym sensie zatrudnienie jest sensem życia), to
    > się denerwuje, że jak straci pracę, to nie będzie miał i kasy. Proste.
    Eee, tam..., czemu ma nie mieć kasy? Nie tu zarobi, to gdzie indziej albo
    inaczej, a przerwę jakoś przetrzyma. Przecież on napisał, że zaczyna _nową_
    pracę, a nie pierwszą, więc w tej poprzedniej poprzednich?) coś zarabiał i
    zapewne odłożył.
    No chyba, że miał taką płacę, że się nie dało.

    --
    Jotte