PracaGrupypl.praca.dyskusjenowa praca,stres? › Re: nowa praca,stres?
    From: "Jackare" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nowa praca,stres?
    Date: Mon, 11 Aug 2008 21:14:25 +0200

    Użytkownik "marek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:g7nesd$1mtq$1@news.mm.pl...
    > Witajcie
    > Zaczynam nową prace. Nowe obowiązki, ludzie. Jak sobie poradzic, jak sie
    > zachowywać. Czuje że stres mnie zjada od środka - denerwuje się nawet
    > myslą o tym że mam isć i od nowa poznawać wszystko:/
    >
    > Co radzicie?
    radzimy się nie dołować. Wstawać rano, spojrzeć do lustra i mówić "jest
    byczo". Popatrzeć jacy "fajni goście" (tu stek wyrażeń które można uznac za
    obraźliwe) zasiadają w parlamencie i rządzie i porównać się do nich. Oni
    dają radę a Ty nie dasz ??? Popatrzeć na ludzi mających naprawdę poważne
    problemy i stwierdzić że przy nich nasze problemy to nie problemy i żyć
    dalej. Myśleć pozytywnie - to czyni cuda. Jeżeli się tym wszystkim
    denerwujesz to znaczy że masz niską samoocenę. Albo ktoś w pracy to sprawił,
    albo wpojono Ci to z mlekiem matki i utrwalono w przedszkolu, w szkole, na
    studiach - niepotrzebne skreślić.
    Ciesz się małymi rzeczami, świętuj każdy nawet najmniejszy sukces i funduj
    sobie za niego nagrody, chociażby loda, książkę, wyjście do kina, wieczór z
    kumplami przy piwie. Dobrze byłoby gdyby cię ktoś w tym wspierał. Jeżeli się
    tego nauczysz życie stanie się nieco łatwiejsze bo zaczniesz się cenić, a
    wtedy stres znacznie rzadziej będzie Ci dreptał po piętach. Zacznij myśleć
    pozytywnie, może na pocżatek zmień nicka w mailu na "wielki_marek" ,
    "duży_marek". "wspaniały_marek" :)
    To wszystko brzmi banalnie ale pomaga.
    Ja zaczynam każdy dzień od powiedzenia sobie że jestem mistrzem świata :) Od
    października 2007 nie pracuję i nie zamierzam wracać do pracy, przynajmniej
    na razie :))))))
    --
    Jackare