PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    From: "Plonk" <...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    Date: Tue, 26 Nov 2002 18:30:38 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@qb108.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    >"kosek" <k...@w...pl>
    >Kurde, czytam to i jestem zdziwiony ta postawą, niemal pretensjonalną do
    >"młodych", że to ICH przyjmują zamiast WAS! a nie możecie choć raz spojrzeć
    >z innej strony??
    A po cholerę ?! Jeśli człowiek w tym wieku wylatuje z pracy to ma
    znacznie mniejsze szanse na znalezienie jej od człowieka młodego,
    który może nie dostanie jej od ręki, ale prędzej czy później czymś
    zajmie się a reszta czekając na pracę traci jakiekolwiek szanse na
    znalezienie bo przez ten czas zmieniają się warunki a tylko młody
    łatwo dostosuje się do nich.
    >przecież jak Wy zaczynaliście naście, dziesiąt lat temu
    >prace, to mieliście dużo łatwiej, niż teraz gdzie "młody" aby zaistnieć musi
    >nauczyć się być rekinem.
    Nie sądzę by mieli inaczej. ,,Wyścig szczurów" ciągle trwa i ciągle na
    czele peletonu jest mały procent ogółu ,,szczurów".
    >A pogarda dla paniusi z Pcimia co nie umie
    >posługiwać się elementarnymi opcjami w łindołsie, to też lekka przesada i
    >snobizm bo Wy też kiedyś byliście pewnie po liceum, zaczynaliście pracę o
    >której pewnie nie mieliście również zielonego pojęcia, a teraz macie STAŻ i
    >doświadczenie i co??
    Ano to, że to oni powinni dostać tę pracę a nie ,,paniusia" z zerowym
    doświadczeniem zawodowym. To równie oczywiste jak to, że jest jednak
    jakiś powód inny niż zmowa, że dostaje ją człowiek z zerowym
    doświadczeniem. Może np. nie jest ono tak zerowe na jakie wygląda.
    >macie pretensje że przyjmują kogoś kto nic nie umie ?--
    >przecież popracuje trochę i sie wszystkiego nauczy tak jak WY kiedyś,
    >człowiek nie rodzi sią z doświadczeniem od razu.
    Ano nauczy, ale za tę naukę pracodawca będzie musiał zapłacić mimo, że
    mógł zatrudnić osobę z doświadczeniem, która to już umie.
    >Acha i jeszcze jedno, nie wierzę że przez ten czas co wy 50 latki
    >pracowaliście, nie wyrobiliście sobie pozytywnych relacji, kontaktów,
    >znajomości itp. które pomoga albo znaleść inna pracę W wieku 50-ciu lat ???
    >albo się
    >przekwalifikować. By nie mieć doświadczenia ???
    >To co robiliście przez ten czas pracy??? Pracowali. A Ty co, chcesz całe życie
    cwaniaczyć ?
    >Ja rozumiem że łatwo zwalić wine na system, czy kogoś innego, ale
    >zastanówcie się, przecież Wy już mieliście Swoje 5 minut. i szanse
    To co teraz mają ich robaki jeść ? Po to chcesz mieć tę swoją pracę ?
    Zastanów się !
    >A tak całkiem na marginesie, to czemu nie wspminacie już o przypadkach kiedy
    >to zamiast np młodego absolwenta architektury, zatrudniają emeryta
    >budowlańca, który weżmie mniejszą pensję, a ma staż i jest zapewnie bardziej
    >doświadczony i efektywny na tym stanowisku, podobnych przypadków również
    >jest setki, i jakoś nikt o tym nie mówi i nie ma przetensji no nie?? Bo to margines.
    >Wszyscyu mają jednakowo przepierdolone w tym Naszym Pięłknym Kraju, i takie
    >biadolenie napewno nie polepszy sytuacji.
    A co polepszy ? Cwaniaczenie ? Wybacz, ale kiedy wszyscy są cwaniakami
    jest tak samo trudno jak nikt nimi nie jest.

    --
    Wielki Plonk na Ciebie patrzy !