PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki?Re: może podyskutują 50- latki?
  • Data: 2002-11-26 16:31:36
    Temat: Re: może podyskutują 50- latki?
    Od: "WOJSAL" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marisa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:arrfb6$911$1@korweta.task.gda.pl...
    > sobie tylko tak wymyslilam. Pracodawca woli mlodych, bo nie wiedza jaka
    maja
    > wartosc!!! Stary nie da sie tak latwo zrobic na szaro. I o to tu, od
    dawna,
    > chodzi w tej naszej nienormalnej Polsce.

    Dodalbym jeszcze jedno.
    Dlaczego np. pracodawcy wola mlodych, z pasja do zawodu?
    Mi.in dlatego, ze mlody z pasja nie bedzie patrzyl na
    pieniadze tak jak czyni to profesjonalista. Mlody z pasja
    ma w koncu swoj ulubiony zawod ktory traktuje jak zabawe, rozrywke
    wiec mozna mu zaplacic mniej. Profesjonalista zas, majac
    dystans do zawodu, bedzie zawsze domagal sie pieniedzy
    z pracy. Bo pracuje dla pieniedzy a nie dla przyjemnosci.

    Ale coz, nie mozemy narzucic pracodwacy by wybieral tylko
    nas, tylko mnie. Jego pieniadze, jego wybor.

    > Marisa

    WOJSAL (Wojciech Sałata)