PracaGrupypl.praca.dyskusjemoja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii › Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
    Date: Tue, 25 Aug 2009 18:57:08 +0200
    <h6e2pv$qcm$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <1nj4k28fbsd8d$.dlg@kapselek.net> <h6enac$gqc$2@news.dialog.net.pl>
    <1kh9vb95dhajg$.dlg@kapselek.net> <h6h2ff$vsp$1@news.dialog.net.pl>
    <h6vb09$pph$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h710k2$gs4$1@news.dialog.net.pl>
    <h714pj$308$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    W wiadomości news:h714pj$308$1@nemesis.news.neostrada.pl Jackare
    <...@s...de.pl> pisze:

    > Wg mnie korzystniej jest brać nieco niższe wynagrodzenie przez 10 lat niż
    > nieco wyższe przez 3
    A wg kogoś może być inaczej.

    > i doprowadzić do upadku firmę.
    Znowu demagogia. :(

    > CO do KGHM jest jak piszę - było kilka lat prosperity, teraz zbliża się
    > do progu rentowności.
    Pisałeś też, że jest rentowna i bogata.

    > Zasadniczo mnie to ani ziębi ani grzeje
    Być może.
    Być może tylko na razie.

    > Takie ciekawe rzeczy były przedstawione w reportażu radiowym PR Katowice
    > który słyszałem gdzieś pół roku temu. Omawiane dane pochodziły z raportów
    > semej PP.
    Aha... już pędzę do Katowic szukać nagrania sprzed "gdzieś" 5-ciu lat...
    A ty wiesz co ja słyszałem jakieś 6 lat temu?? To dopiero były ciekawe
    rzeczy.

    > Co do demagogii. A czy to co mówią ZZ nie jest demagogią? Jest.
    > Pitu-pitu w obronie interesów pracowniczych to tak naprawdę wrzask w
    > obronie własnych stołków związkowców. Układy do których przystępują
    > związki godząc się np na redukcję załogi o 20% też chyba najczystsze
    > nie są.
    Niezadowolona ze swojej reprezentacji część załogi może się zrzeszyć i
    utworzyć organizacje związkową, która na taka redukcję się nie zgodzi.

    --
    Jotte