PracaGrupypl.praca.dyskusjemoja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii › Re: [OT] Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
  • Data: 2009-08-28 13:28:31
    Temat: Re: [OT] Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h783v8$mke$3@inews.gazeta.pl Mich@l
    <k...@t...cy> pisze:

    > To się zdecyduj: wrotki się zostawia czy nie?
    Powiem tak - treść tego co na grupach publikują to w zupełności sprawa
    autora (nie wdaję się tu w kwestię treści naruszających prawo). Netykieta, o
    której coś tam pobąkiwałeś to jedynie "prawo" zwyczajowe (raczej: wskazówki,
    dobre rady wujka), owszem w pewnych aspektach logiczne i rozsądne, ale - nic
    zobowiazującego. To tak, jak zwyczajowo nie puszczamy bąków przy stole (w
    każdym razie nie głośno), ale jak ktoś puszcza to co mu zrobisz? Najwyżej
    możesz sobie pójść.
    IMO wrotki należy zostawiać i powinny zawierać prawidłowo podany MID aby
    łatwo było dotrzeć do treści pierwotnej, do której się odnosisz. I to nie z
    powodu jakiegoś tam "prawa" tylko z czystego rozsądku i logiki.

    --
    Jotte