PracaGrupypl.praca.dyskusjemoja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii › Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
  • Data: 2009-08-18 17:06:30
    Temat: Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h6di5k$f5h$1@atlantis.news.neostrada.pl Michał Jankowski
    - fotografialodz . com <d...@r...com.pl> pisze:

    > rozumiem
    Nie sądzę. Być może starannie to ukrywasz.

    > ze kazdy kto np zarabia najnizsza krajowa wogole nie powinien miec dzieci,
    > no bo przeciez nie starczy kasy ?

    Nie. Powinien dążyć do uzyskania odpowiedniego zaplecza materialnego w celu
    zapewnienia progeniturze właściwego poziomu życia i rozwoju w danym obszarze
    geograficznoi-kulturowym.
    W centrum Europy w 21 wieku oznacza to przyzwoite warunki mieszkaniowe,
    odpowiednie odżywianie i przyodziewek, dostęp do dóbr kultury, lecznictwa
    itd. Bardzo ważna jest także rezerwa finansowa na nieprzewidziane sytuacje
    (utrata pracy, nagła choroba). Nikt normalny nie będzie robił dzieci
    wegetując od pierwszego do pierwszego, a pod koniec miesiąca mając minus na
    koncie.

    > rozumiem
    Nic na to nie wskazuje.

    > ze juz teraz odkladasz na wlasna emeryture, bo to wlasnie moje i nie tylko
    > moje dzieci beda kiedy na Ciebie(na nas) pracowac
    > ale Ty chyba tego nie rozumiesz
    Ty się przygotowujesz do jakichś zawodów w głupich wypowiedziach?

    > Twoje myslenie jest bardzo ograniczone
    Może. Ale przynajmniej ten proces u mnie zachodzi, czego i tobie na
    przyszłość życzę.

    > ja mialem wybor:
    > 1.nie miec dzieci , wynajmowac mieszkanie , pracowac po 8h
    > 2. miec dzieci , miec mieszkanie (kredyt), pracowac po 14-15h
    > wybralem to drugie , oczywiscie moj wybor , ok
    Pewnie, że twój.
    Ale opowiedziałeś o nim publicznie, czyli poddałeś go publicznej ocenie. To
    co się teraz dziwisz, że ci braw nie biją?

    > tylko pytanie czy tak to powinno wygladac ????
    Przede wszystkim nie tak powinna wyglądać konfiguracja czytnika i
    posługiwanie się grupami news.
    Ja wiem, że to może niektórym sprawiać trudność, ale niech ci ktoś pomoże,
    bo taki smietnik nie przystoi ojcu dzieciom.
    Co do meritum - pytanie jest nieco bez sensu. Wyglądać to powinno tak, że za
    normalną pracę na etacie 40h/tydz. człowiek powinien móc zapewnić sobie dach
    nad głową (niekoniecznie własny), przyzwoite ubranie, wyżywienie, leczenie,
    środek komunikacji, porządny wypoczynek 1-2 razy w roku, poczynienie pewnych
    oszczędności. A dwie takie osoby powinny prowadząc wspólne życie móc po
    kilku- kilkunastu latach swobodnie zrealizować plany rozrodcze, spokojnie
    myśląc o przyszłości progenitury.
    No i co? Tak powinno być.
    Ale nie jest.

    --