PracaGrupypl.praca.dyskusjemoja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii › Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
  • Data: 2009-08-19 10:21:07
    Temat: Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 19 Aug 2009 12:14:34 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Jeśli ma podzielnik, to albo zwrócą, albo nie... Taki urok podzielników,
    > że w zasadzie nic sensownego nie mierzy :)

    Ja mam na wymienniku (w zasadzie tuż przed) normalny układ pomiarowy -
    podaję stan na koniec miesiąca, przysyłają fakturkę, opłacam i niczym się
    nie interesuję.
    Ale podzielnik ma chyba cos podobnego robić - wskazywać ilość (przynajmniej
    przybliżoną) zużytego medium w postaci energii cieplnej. U znajomych, w
    blokach tak właśnie się to odbywa - i w przypadku "nadpłaty" po wykonaniu
    rocznego odczytu i bilansu - maja albo dopłatę albo nadpłatę.