PracaGrupypl.praca.dyskusjemoja historia - jak administrator z poznania .......Re: moja historia - jak administrator z poznania .......
    From: "Adam" <n...@a...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: moja historia - jak administrator z poznania .......
    Date: Sun, 30 Aug 2009 11:25:14 +0200

    "onlyit" <x...@g...pl> wrote in message
    news:h7bs8h$r1v$1@inews.gazeta.pl...
    > witam
    >
    > sorki ale nie chcialem byc 155 w poprzednim watku:)

    przykro mi, ale musze sie nie zgodzic (chociaz pewnosci nie mam)
    inwestycja typu google, przyjdzie, zobaczy ze srednia placa to 3500 brutto,
    zaproponuje 3000 (no bo to google, prestiz itd...)
    i tyle z tego bedzie, obym sie kurcze mylil :(

    Moj kolega mieszka 200km od berlina, pracuje w firmie w serwisie i lutuje (w
    sensie naprawia) monitory, itp. a zonka uczy matematyki w szkole (obydowje
    polacy, od 10 lat mieszkaja w niemczech). Maja domek z ogrodkiem, 2
    dzieciakow i nie martwia sie ile jeszcze do 1-ego. Nie sa na stanowiskach
    kierowniczych, jak to sami okreslaja na warunki niemieckie zyja normalnie
    ale maja jeszcze na tyle dystansu ze po przyjechaniu na tydzien do Polski
    powiedzieli "wiesz co, jednak zyjemy na wysokim poziomie, teraz to widzimy".
    Jak im powiedzialem ze zarabiam 4300 na reke (wawa) jako programista to po 2
    minutach zajarzyli ze nie jestem na zadnym okresie probnym ani nie mam
    zadnej premii kwartalnej :) A ja naprawde nie uwazam zebym mial zle, chociaz
    wiadomo ze kazdy chce wiecej.
    Napisalem to, bo dojrzewam do tego zeby wyjechac. Tylko latwej ponarzekac
    nic spakowac manatki.

    A.