PracaGrupypl.praca.dyskusjemoja historia - jak administrator z poznania .......Re: moja historia - jak administrator z poznania .......
  • Data: 2009-09-01 09:43:15
    Temat: Re: moja historia - jak administrator z poznania .......
    Od: beezle <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 30 Aug 2009 11:25:14 +0200, Adam napisał(a):

    > Napisalem to, bo dojrzewam do tego zeby wyjechac.

    Ludzie piszą od serca, to i ja coś napiszę ;).
    Pracuję w Gliwicach (firma do 30 pracowników) na
    umowę o pracę. Zarabiam ~3100 netto.

    Wyjeżdżać nie mam zamiaru - nie to, aby mi było super,
    ale po prostu myślę o własnym biznesie. W końcu,
    skoro inni potrafią i dają radę, to dlaczego nie ja?

    To tak, aby było zróżnicowanie