PracaGrupypl.praca.dyskusjelist referencyjny › Re: list referencyjny
  • Data: 2006-02-03 15:28:42
    Temat: Re: list referencyjny
    Od: "bublik" <b...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    news:drvqcm$3og$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Re to: bublik [Fri, 3 Feb 2006 12:59:10 +0100]:

    > Wróc i jeszcze raz:
    >
    > "Jesteś handlowcem i nie wiesz jak zareklamować samą siebie?"
    >
    > To nie była złośliwość. To była sugestia.

    Bardzo trafna i pomocna sugestia, jestem pewien, ze otworzyla jej oczy,
    brawo!

    > To nie fetyszyzm tylko netykieta.

    Whatever, jesli sprawia Ci to taka przyjemnosc, aby wytykac te rzeczy
    osobie, ktora pierwszy i moze ostatni raz napisala na grupe chcac czegos sie
    dowiedziec; moze skonfrontowac informacje z grupy z tym, co juz sama
    znalazla, to ja tylko gratuluje. Kazdy w koncu szuka swojej niszy, w ktorej
    jest szczesliwy i jest mu cieplo.

    .