PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny › Re: list motywacyjny
    From: Michal Mokosa <m...@2...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: list motywacyjny
    Date: Thu, 23 May 2002 11:00:04 +0200

    > Mam nadziej´, ze Pracodawcy nie czytaja grupy.

    Czytaja ;-)
    A co do watku. Mi wniosek nasuwa sie jeden: jak ktos szuka pracy, zeby
    zarabiac pieniadze, to rzeczywiscie moze miec problemy z motywacja.
    Natomiast jezeli ktos szuka samorealizacji w dziedzinie, ktora jest jego
    pasja, a przy okazji zarobi pieniadze, to list motywacyjny jest jedynym
    sposobem, zeby poinformowac o tym pracodawce. Nie oszukujmy sie, ze na to
    czas i mozliwosci sa na rozmowie - ktos na podstawie czegos musi Was na ta
    rozmowe zaprosic.
    Zeby nie byc goloslownym. Szukamy osoby do sprzatania biura. Zadna super
    praca, zadna super placa. Zainteresowanie spore, ale jak na razie tylko
    jedna osoba w krotkiej odpowiedzi (via e-mail - zadnych CV, zadnych listow,
    po prostu wyrazenie zainteresowania oferta) zawarla cos wiecej niz 'jestem
    zainteresowana, prosze o telefon'. Po prostu napisala dlaczego bardzo zalezy
    jej na tej pracy. Proste? I wierzcie mi - bardzo skuteczne.

    Pozdrawiam
    Michal