PracaGrupypl.praca.dyskusjekazdy narzeka na brak pracy tymczasem.... › Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    From: Shrek <l...@w...pl>
    Date: Thu, 15 May 2003 15:34:15 GMT

    Dnia 15 maj 2003, "PiotrG" <p...@s...com.pl> zapodal(a):

    > Np. Twoim pytaniem ;-)

    Tzn ;>

    > _Nigdy_ nie zatrudniam nikogo bez podpisania umowy, i z definicji jak
    > ktos sie sprawdzi przez okres probny (3 miesiace z mozliwoscia
    > skrocenia), dostaje z automatu angaz na czas nieokreslony.

    No i w porzadku, wielu jednak tak nie robi, i psuja opinnie pracodawcom.

    > I w zasadzie nie rozumiem, jak mozna pracowac bez umowy. Ale to
    > pracownik jest tutaj winny, bo on sie zgodzil, nie?

    Ja sie zgodzilem, bo akurat mialem zaufanie do szefa. Nie robil zadnych
    problemow z wyplata. A co do tego kto winny, to jak ci ukradna samochod to
    kto jest winny zlodziej, czy ten co alarmu nie mial najnowszego? Nie
    pisze, ze pracodawcy, to zlodzieje, jakby ktos sie mial czepnac:)

    Pozdr.

    --
    Lukasz "Shrek" Skorupka.