PracaGrupypl.praca.dyskusjekazdy narzeka na brak pracy tymczasem....Odp: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
  • Data: 2003-05-19 13:08:30
    Temat: Odp: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Od: "Andrzej Olszewski" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No Ja akurat po dupie dostalem, ale umowe mialem , nawet
    rozprawe wygralem, mam wyrok z klauzula wykonalnosci
    i inne tego typu smieci ktorymi moge sobie tylek podetrzec.
    A niby kto jest winny jak nie Policja, ze samochod Ci kradna
    z pod bloku ? Tak pozatym to wydaje mi sie ze w normalnym
    kraju nawet otwartego samochodu nie powinno sie dac ukrasc,
    ale co to za problem, jak taki samochod sie w 10 sekund otwiera,
    bez roznicy...

    Użytkownik PiotrG <p...@s...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ba6j9m$ha3$...@n...news.tpi.pl...