PracaGrupypl.praca.dyskusjekazdy narzeka na brak pracy tymczasem.... › Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
  • Data: 2003-05-18 12:25:17
    Temat: Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Od: Shrek <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18 maj 2003, "PiotrG" <p...@s...com.pl> zapodal(a):

    > Zgoda - pewnie tak jest. Ale wchodzac w jakiekolwiek nieformalne
    > uklady z pracodawca trzeba miec swiadomosc ewentualnych konsekwencji
    > - chocby tego, ze pracodawca moze sie wyprzec umowionej kwoty,
    > okradnie cie, albo cokolwiek innego. I co mu zrobisz? Prawo tutaj nic
    > nie pomoze, bo jestes jakby wspolnikiem w tej sprawie. To tak jakbys
    > kupil od zlodzieja radio, i potem by sie okazalo ze ono nie dziala -
    > co z tym zrobisz? Pojdziesz na policje zlozyc doniesienie, ze
    > zlodziej cie oszukal? Pojdziesz do zlodzieja i powiesz mu to?

    Wszystko ok, tylko ty masz pretensje, ze ludzie najpierw chca sie
    upewniec, ze pracodawca jeste uczciwy, przynajmniej tak wynika z twojego
    postu. Ich prawo, ja sie nie dziwie, ze sa podejrzliwi. Moim zdaniem to
    zdreoy odruch i nie ma sie co obrazac. W interesach tez sprawdza sie
    wiarygodnosc partnerow i nikt sie o to nie obrusza.

    Pozdr.

    --
    Lukasz "Shrek" Skorupka.