PracaGrupypl.praca.dyskusjekazdy narzeka na brak pracy tymczasem.... › Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
  • Data: 2003-05-13 16:26:53
    Temat: Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > Wiec powinienes raczej trzymac moja strone ;)
    Trzymam swoja strone ;-)

    > A moze wrecz przeciwnie - bylby dla tej mlodziezy autorytetem
    > i zrodlem wiedzy? Poza tym mowimy o przedstawicielu handlowym, czyli
    > indywidualiscie, ktory zdecydowana wiekszosc czasu spedzac powinien
    > poza firma, szukajac klientow oraz doradzajac im w zakresie
    > specjalistycznych systemow.
    I tak, i nie ;-)
    Nie zrozumielismy sie - nie mialem na mysli tego, ze potrzebne sa
    jakiekolwiek limity wiekowe. Chodzilo mi o to, ze pracodawca ma prawo takie
    wyznaczyc kierujac sie np. wlasnym widzimisie.
    To, co napisalem poprzednio, mialo byc proba wyjasnenia hipotetycznych
    oczywiscie przyczyn stawiania takich limitow.

    > Moze jestem dziwny, ale w takim przypadku wieksze zaufanie wzbudza
    > we mnie starszy, doswiadczony inzynier, niz swiezo upieczony absolwent,
    > ktory miesiac wczesniej na kursie dowiedzial sie o istnieniu
    > sprzedawanej maszyny.
    Masz racje w 100% i tutaj jestem identycznego zdania. Ale tylko i wylacznie
    sprawa pracodawcy jest to, jakie ma preferencje. I, lekko mowiac, nie wydaje
    sie grzeczne wytykanie mu, ze nie ma racji, lub wrecz ze jest baranem albo
    takim tam podobnym.

    wygladaja
    > Nie mowie ze sa, ale akurat w tym konkretnym przypadku nie widze zwiazku
    > miedzy takim ograniczeniem wiekowym a charakterem wykonywanej pracy. Dla
    > tego niesmialo poprosilem o wyjasnienie powodow...
    Tak jak pisalem wyzej - wystarczajacym powodem moze byc widzimisie
    pracodawcy. I co mu zrobisz? ;-)

    > Pozdrawiam
    Pozdrawiam rowniez

    > Piotrek