PracaGrupypl.praca.dyskusjekazdy narzeka na brak pracy tymczasem....Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
  • Data: 2003-05-11 21:23:18
    Temat: Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawy jestem, jak zmieni sie Twoje stanowisko w tej kwestii za
    > kilka(nascie) lat.
    Mam 39 ;-) i moje stanowisko w tej kwestii nie zmieni sie juz chyba...

    > Ja jeszcze nie mam 35 lat ale znam sporo b.dobrych fachowcow ktorzy maja
    > pecha bo jakis nawiedzony HRowiec ubzdural sobie, ze oni sie nie nadaja
    > nawet nie sprawdzajac, co maja do zaoferowania.
    Jesli firma "konstruuje" mlody zespol lub potrzebuje do takiego zespolu
    kogos dokooptowac, to i tak czlowiek mocno starszy niz reszta zespolu
    prawdopodobnie by sie nie przyjal (oczywiscie pewnie sa wyjatki, ale to w
    ogolnosci niczego nie zmienia).

    Generalnie HRowcy zwykle nie sa tacy glupi, na jakich czasem (?) wygladaja
    ;-)

    PiotrG