PracaGrupypl.praca.dyskusjekazdy narzeka na brak pracy tymczasem.... › Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
  • Data: 2003-05-11 11:17:11
    Temat: Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Od: Piotr Liskiewicz <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    PiotrG wrote:
    > Pewnie sie i nadaje, ale co z tego? Ona szuka do 35 i ma prawo.
    Pewnie ze ma prawo. Ja zapytalem tylko, czy potrafi to w racjonalny
    sposob uzasadnic, czy to tylko taki kaprys.

    > Stary - jak bedziesz przyjmowal ludzi, sam dasz ograniczenie, jakie bedziesz
    > chcial.
    Ciekawy jestem, jak zmieni sie Twoje stanowisko w tej kwestii za
    kilka(nascie) lat.

    > Pachniesz mi spiskowa teoria dziejow - "nie moja wina, ze urodzilem sie tak
    > wczesnie".
    Ja jeszcze nie mam 35 lat ale znam sporo b.dobrych fachowcow ktorzy maja
    pecha bo jakis nawiedzony HRowiec ubzdural sobie, ze oni sie nie nadaja
    nawet nie sprawdzajac, co maja do zaoferowania.

    Pozdrawiam

    Piotrek