PracaGrupypl.praca.dyskusjekazdy narzeka na brak pracy tymczasem.... › Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    From: KoZA <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Date: Fri, 09 May 2003 12:18:17 +0200

    PiotrG wrote:

    > Dokladnie o to mi chodzilo.

    > Niekoniecznie - to zalezy od wielkosci firmy. Jesli firma niewielka i na
    > gwalt szuka szeregowych ludzi, to znaczy ze albo duza rotacja (slabo placa),
    > albo sie rozwijaja - a to sa tez smakowite informacje dla konkurencji.

    jakkolwiek by nie bylo, to jak mozna wypowiadac sie na temat tego posta
    nie znajac podstawowych danych, tak naprawde nie interesuje mnie nazwa
    firmy, ale warunki to juz cos zupelnie innego i mozna je podac bez
    problemu, chyba, ze jest sie czego wstydzic, a mowienie, ze nie ma
    chetnych jest tylko mowieniem....

    > A konkurencja w dzisiejszych czasach moze naprawde niezle namieszac -
    > wystarczy mimochodem puszczona "kaczka" do kilku kluczowych klientow:
    > "Slyszalem, ze firma XXXXX, ktora was obsluguje, ma klopoty, bo ludzie im
    > uciekaja..." i problem gotowy!

    to prawda, ale to akurat moze sie zdarzyc bez postow na grupie, od
    strategia firmy i tyle, wiec powod jest taki sobie...

    pozdr
    koza