PracaGrupypl.praca.dyskusjekazdy narzeka na brak pracy tymczasem.... › Re: Odp: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
  • Data: 2003-05-09 10:03:07
    Temat: Re: Odp: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Od: KoZA <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale w takim razie to trzebaby wyciagnac wniosek, ze tak duze
    > bezrobocie jest nie dlatego, ze nie ma w ogole pracy, ale dlatego, ze
    > ludzie szukaja pracy (w wiekszosci) tylko w wyuczonym zawodzie a nie
    > maja ochoty sie przekwalifikowac.

    nie zgadzam sie z toba, ja moge sie chetne przekwalifikowac, ale o czym
    my tutaj rozmawiamy, o "dobrej firmie"? o "dobrych warunkach"? bzdura,
    co to znaczy dobre, prosze o fakty, zebym sam mogl zobaczyc czy te dobre
    warunki nie sprowadzaja sie do pracy po 18h dziennie + weekendy i
    zarobkow w okolicach 400pln.

    najpierw prosze o fakty, bo co to za dyskusja,
    a ja oferuje gruszki na wierzbie, bardzo dobre i tanie i tez nie moge
    znalezc chetnych na kupno, naprawde, gruszki sa znanej marki, a wierzba
    jest strasznie ceniona na swiecie...

    pozdr
    koza