PracaGrupypl.praca.dyskusjejutro idę na rozmow › Re: jutro idę na rozmow
    From: "Frogesty Rygel" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jutro idę na rozmow
    Date: Mon, 03 Mar 2003 12:46:30 +0100

    On Sun, 02 Mar 2003 22:28:32 +0100, damon wrote:

    > wal sie buraku a nie rzucaj tu inwektywami... czy powiedziec TAK!
    powinna to

    IHMO to inwektywami zaczoles rzucac ty, ja sie tylko dostosowuje do
    poziomu.

    > zrobić! Poza tym sama mówiła, że studiowała wczesniej i nie pracowała,
    teraz

    Przeczytaj watek o ktorym wspomnialem, ona pracowala wczesniej

    > nagle chce isc do pracy... po to, zeby dostawać kase - to przecież proste. ile
    > popracuje a ile będzie na macierzyńskim. Zatrudniłbyś ją gdybyś był szefem?
    > musiałbys szukać nowego pracownika i koszty wzrosłyby Ci dwukrotnie wiec nie
    > wal mi tu smutny (***) o jakichś wronach...

    Moze ci naswietle co ta dziewczyna pisala wczesniej: pracowala jako
    studentka "na promocjach", i z tego co pamietam dwoch "biednych
    pracodawcow" orznelo ja i nie chca wyplacic zarobionych pieniedzy.

    > I ona jest wyrachowana... gdzies tam pisała przeciez ze starzy kupią im
    > mieszkanie, wiec sorry na biednych nie trafiło... czemu do roboty sie nie
    > paliła jak studiowała wczesniej... jak trwoga to do boga, co?

    Wiesz co, pamietam tamten watek - tam nie bylo takiego szumu, bo
    to pracodawca orznol dziewczyne - a to przeciez "normalka", ale jak tylko
    dziewczyna sie pyta czy byc uczciwa (i pewnie dac sie orznac jeszcze raz),
    czy tez odplacic pieknym za nadobne to sie podniosl wielki szum.
    Czyli co: "jak pracodawca orznac pracownika to dobrze, jak pracownik
    orznac pracodawce to zle?" Kali sie klania :(

    Rygel