PracaGrupypl.praca.dyskusjejutro idę na rozmow › Re: jutro idę na rozmow
  • Data: 2003-03-03 13:06:12
    Temat: Re: jutro idę na rozmow
    Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    słuchaj inwektywy pierwszy tu tu zacza\ąłeś wypisywac to raz... po drugie aby
    ujrócic te dywagacje i inne rzeczy powinna powiedzieć pracodawcy o ciąży bo to
    bedzie miało dla niego znaczenie...skoro chce kogoś zatrudnić to nie na chwile
    by zaraz znów na gwałt szukac następnego pracownika, prawda? chciałbys miec
    taka sytuacje ze kogos zatrudniasz po czym co chwila Ci sie bedzie zwalniała do
    lekarza na badania a potem pójdzie w cholere na macierzyński a ty znowy trac
    czas na szukanie nowego pracownika - ten drugi to 100% bedzie facet, tak mi sie
    wydaje...
    słuchaj nie wszystko może doczytałem, ale to dlatego, że wątków jest duzo i coś
    mogło umknąc mojej uwadze - ale w pierwszym watku nie mówiła nic o pracy...
    poza tym wcale nie neguje tego, ze ja oszukali i to tez uwazam za maxymalne
    skur.. ale może coś zrobic... od czego są sądy pracy chyba ze umawiala sie z
    nimi na słowo i mialy to byc pieniadze bez ppodatku... ot z raczki do raczki...
    moim zdaniem powinna powiedzieć i juz. a ty chyba zostales pokrzywdzony przez
    jakiegos pracodawce bo tak jedziesz na wszystkich, ze hej... nie wszystcy
    pracpdawcy to smiecie ioszusci i nie wszyscy pracownicy to dobrzy pracownicy...
    nic nie jest czarne albo białe, prawda? wiec ja mówie ze powinna powiedziec -
    inaczej jest to zatajenie waznej informacji dla pracodawcy. on nie pyatł a ona
    nie powie wiec to jest ok? ona sypia z 10 facetami ale chlopak nie pyta z iloma
    sypia wiec ona mu nie mowi tak tez jest ok? no questions