PracaGrupypl.praca.dyskusjejutro idę na rozmow › Re: Odp: jutro idę na rozmow
  • Data: 2003-03-03 14:16:51
    Temat: Re: Odp: jutro idę na rozmow
    Od: "Lisica" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sam zaczales wyzywac innych od burakow
    to nie bylaby moja pierwsza, wyobraz sobie ze zdarzalo mi sie juz pracowac
    na roznych stanowiskach, nie chodzilo mi o to zeby dostac jakies swiadczenie
    ale zeby miec choc troche pieniedzy, bo kazdy ich potrzebuje
    a praca w tamtej firmie miala wygladac nastepujao ze chodzi sie 2,3 w
    tygodniu aby popracowac pare godzin przy komputerze
    moze nie uwierzysz ale do tej pory nikt w pracy na mnie na narzekal i
    staralabym sie zeby teraz rowniez tak bylo
    czyli do lekarza chodzilabym wtedy gdy akurat nie wypadal mi termin pojscia
    do pracy
    i jeszcze jedno praca na pewno by byla na zlecenie bo prywatni
    przedsiebiorcy tak wlasnie robia, wiec po okreslonym terminie odeszlabym,
    gdyby nie chciano ze mna wspolpracowac, nie majac zadnych roszczen, tak jak
    robilam to do tej pory, mimo ze czesto to ja rezygnowalam poniewaz praca
    pokrywala mi sie z zajeciami w szkole
    i masz racje szkola niczego mnie nie uczy, wiekszosc czasu w domu spedzam na
    doksztalcenie sie, bo w szkole wszystko jest po lebkach
    a co do pisania to masz racje nie przeszkadza mi juz, po prostu wiecej nie
    ebde czytac Twoich postow
    najlatwiej jest ocenic czlowieka poprzez net, nic o mnie nie wiesz....
    ale wyobraz sobie ze sa jeszcze ludzie uczciwi i ja do niech naleze