PracaGrupypl.praca.dyskusjejutro idę na rozmow › Re: jutro idę na rozmow
    From: "Frogesty Rygel" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jutro idę na rozmow
    Date: Sun, 02 Mar 2003 18:10:27 +0100

    On Sun, 02 Mar 2003 12:36:07 +0100, damon wrote:

    > sorry ale o czym TY MÓWISZ???? dziwczyna zaszła w ciąże w czasie studiów i
    > myśli jak z tego wybrnąć a przy tym jest cholernie wyrachowana... studia trzeba
    > przerwac, wiec co robić, kasy nie bedzie a przyda sie, wiec iść do pracy i
    > bezczelnie oszukać pracodawce!!! PRZECIEZ ONA DO TEJ PRACY IDZIE PO TO ŻEBY ZA
    > DARMO MIEĆ KASE!!! a nie pracować... Czy ktoś jako pracodawca chciałby

    Proponuje na poczatek lekture wątku z dania 15 lutego 2003 pt:
    "z przyjaciolka mamy problem". Spruboj go przeczytac, a pozniej moze
    zobacz jeszcze kto jest jego autorka... i przestan pierdolic glupoty ze
    dzieczyna idzie do pracy z czystego wyrachowania i zeby miec za darmo
    pieniadze. Jak dla mnie to ona probowala byc uczciwa i dostala za to po
    dupie, a teraz nie chce drugi raz popelnic podobnego bledu - i dobrze.
    Mow co chesz ale jest takie powiedzonko "jak wleciales miedzy wrony, to
    kracz jak i one....".

    Rygel