PracaGrupypl.praca.dyskusjejutro idę na rozmow › Re: Odp: jutro idę na rozmow
  • Data: 2003-03-02 13:16:44
    Temat: Re: Odp: jutro idę na rozmow
    Od: "Lisica" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zapytalam tylko czy mowic czy nie
    nie chodzilo mi o to zeby jakiekolwiek swiadczenia dostac
    jestem na studiach wieczorowych i nie bylaby to moja pierwsza praca, ale
    ktoras z kolei, a do pracy chcialam isc tylko dlatego ze studia kosztuja, a
    nie dlatego ze jestem w ciazy
    nie bylam w ciazy przez 3 lata odkad studiuje i teaz chodzilam za praca
    a teraz po prostu mialam dylemat czy mowic czy nie...bo nadarzyla sie okazja
    zeby mnie pracy
    nie jestem chamska, w przeciwienstwie do Ciebie, bo to nie Twoja sprawa czy
    myslalam zanim poszlam do lozka czy nie, nie Twoja sprawa czy jestem w ciazy
    czy nie
    martw sie o siebie
    bede wdzieczna jak nie odpiszesz juz na ten temat