PracaGrupypl.praca.dyskusjejak szukasz programisty - polecam Wrocław › Re: jak szukasz programisty - polecam Wrocław
  • Data: 2006-03-10 16:54:17
    Temat: Re: jak szukasz programisty - polecam Wrocław
    Od: "sheerer" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jerry" <j...@o...pl> napisał
    > To stwierdzenie to fakt.

    No a ten dalej swoje. Weź koleś lepiej już nie pisz takich rzeczy bo
    przeczyta to jakiś pracodawca (do których tak apelujesz) i sie zdziwi.
    Widze, ze nie jestes w stanie zrozumieć o co mi chodzi więc moze wyjaśnię
    (nie musisz dziękować).
    Stwierdzenia typu:
    | W absolwentów Politechniki
    | Wrocławskiej, wydz. Elektroniki lub Informatyki i Zarządzania inwestuje
    | się w ciemno, a ta inwestycja zawsze przynosi zysk

    brzmią po prostu żałośnie. Dlaczego? Dlatego, że jak ktoś był kiepski, to i
    uczelnia mu nie pomoże. Tak jak na mojej uczelni (PW) zdarzają się ludzie
    bardzo zdolni oraz mniej zdolni wiec takie generalizowanie jest naprawde
    śmieszne.

    | To jedna z nielicznych uczelni w tym kraju, której dyplom kraju otwiera
    | drzwi każdej firmy - i to nie bez przyczyny.
    Aż się gotuję jak czytam takie bzdety. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę,
    ale w rekrutacji do wielu największych/"najlepszych" firm uczelnia nie
    liczy sie totalnie (chociaż wyższe wykształcenie jest wymagane). Liczy się
    człowiek - jego umiejętności/możliwości i osobowość. Już szczególnie
    śmiesznie brzmi "otwiera drzwi każdej firmy". Świadczy to o twoim totalnym
    braku wiedzy na ten temat. No i ostatnia sprawa: Jak chłopaki z UW wygrywali
    konkursy koderskie to nie chwalili się tym (na siłę) na listach
    dyskusyjnych.