PracaGrupypl.praca.dyskusjejak szukasz programisty - polecam Wrocław › Re: jak szukasz programisty - polecam Wrocław
  • Data: 2006-03-10 16:42:48
    Temat: Re: jak szukasz programisty - polecam Wrocław
    Od: jerry <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Leszku, naprawde sadzisz, ze student ktory siedzial na wykladach z
    > rozdziawiona geba, albo kiemal, a potem rznal na egzaminach, bedzie lepszy
    > od np samouka/pasjonala z odrobina oleju w glowie? Daj spokoj, widzialem
    > mnostwo studentow po uczelniach z marka, sam wlasnie koncze studia, i powiem
    > ci szczerze, ze jakbym mial zatrudnic ich albo samego siebie w branzy ktora
    > studiuje, to bym poszedl na korytarz, rozejrzal sie dookola, czy nikt nie
    > patrzy, a potem wzial rozped i walna barana w sciane, i tak do skutku, az
> [...]

    Jedno dementi.
    Pasjonat - zawsze pozostanie pasjonatem. Będzie native speakerem C++
    ale nigdy nie powierzysz mu misji kreowania, projektowania i kierowania
    procesami.
    Ja mówię o ludziach z wizją. Ludziach myslących analitycznie,
    rozumiejących procesy biznesowe i workflow. Takich ludzi potrzebuje
    firma chcąca liczyć się na wymagającym rynku.
    Do tego studia są niezbędne. Także Tobie - sam kiedyś zrozumiesz jak
    wiele Ci dały.