PracaGrupypl.praca.dyskusjejak szukasz programisty - polecam Wrocław › Re: jak szukasz programisty - polecam Wrocław
  • Data: 2006-03-10 19:18:29
    Temat: Re: jak szukasz programisty - polecam Wrocław
    Od: Tomek <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jerry napisał(a):

    > I to też jest kryterium charakteryzujące uczelnię. Jeżeli ktoś jest
    > kiepski, nie ma co szukać na najlepszych uczelniach w kraju. Kończy
    > kiepskie uczelnie. Proste.

    Dziecko drogie dorośnij, ty to mało w życiu widziałeś, ja widziałem
    takich lewych kolesi co kończyli renomowane kierunki że aż przykro.

    > Ja dostrzegam inny podział.
    > Na moim roku ci, którzy przyszli się bawić na studiach szybko musieli
    > je zmienić na takie, które zabawę umożliwiały. Ci co zostali to byli
    > zarówno stypendyści naukowi jak i ledwo nadążający za materiałem
    > studenci. Zarówno jedni jak i drudzy stanowią dziś wartościowy potencjał
    > dla pracodawcy.

    No z tym że nie koniecznie. W tym momencie renomowane firmy nie opierają
    sie na indywidualnych geniuszach tylko na ludziach solidnie wykonujących
    swoją pracę i umiejących dogadać sie w zespole, a nie zdajesz sobie
    sprawy jakie to czasem jest trudne.

    > Twoja dziecięca naiwność jest Ci wybaczona, gdyż młody wiek ma swoje prawa.
    > Jeżeli jest tak jak piszesz - czyli uczelnia NIE MA ŻADNEGO ZNACZENIA
    > DLA PRACODAWCY - wyjaśnij mi dlaczego SIEMENS, VOLVO, COMARCH, SAMSUNG,
    > PROKOM, HP, MICROSOFT....nie inwestują w miastach: Zamość, Białystok,
    > Słupsk, Gdańsk, Płock, Konin, Suwałki....

    ze względu na potencjał ludzki, duże miasta typu Kraków ,Wrocław
    Warszawa, Poznań posiadają duże uczelnie które co roku wypuszczają na
    rynek pewną ilość absolwentów z których firmą łatwiej jet wybrać
    odpowiednich pracowników.
    A poza tym to w ComArch'u pracuje dużo ludzi np z Politechniki
    Rzeszowskiej i wcale nie są gorsi od tych po UJ czy AGH.