PracaGrupypl.praca.dyskusjejak szukasz programisty - polecam Wrocław › Re: jak szukasz programisty - polecam Wrocław
  • Data: 2006-03-10 18:40:52
    Temat: Re: jak szukasz programisty - polecam Wrocław
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Mar 2006 18:23:06 +0100, jerry wrote:

    >I to też jest kryterium charakteryzujące uczelnię. Jeżeli ktoś jest
    >kiepski, nie ma co szukać na najlepszych uczelniach w kraju. Kończy
    >kiepskie uczelnie. Proste.

    Cholera :-( Jak ktoś w obecnej firmie wyjmie z teczki i przejrzy
    jeszcze raz moje CV, to przez Ciebie będę bezrobotny... :-( A jak
    jeszcze klient się dowie kogo mu przysłali, to mi ochrona mordę obije
    :-(. No i do tego jak współpracownicy z sąsiednich biurek się dowiedzą
    kto obok nich siedzi, to się będą smiali ;-( Łeee....

    >Ja dostrzegam inny podział.
    >Na moim roku ci, którzy przyszli się bawić na studiach szybko musieli
    >je zmienić na takie, które zabawę umożliwiały. Ci co zostali to byli
    >zarówno stypendyści naukowi

    Jakoś mało przekonujący jest ten argument dotyczący stypendystów
    naukowych.

    >jak i ledwo nadążający za materiałem
    >studenci. Zarówno jedni jak i drudzy stanowią dziś wartościowy potencjał
    > dla pracodawcy.

    Żeby się ten pracodawca nie zdziwił...

    http://www.comarch.com/en/Contact/Offices+in+Poland/

    >Płock, Konin, Suwałki....
    >Podpowiem Ci i tym razem to Ty mi nie dziękuj.
    >Dlatego inwestują głównie we Wrocław i Warszawę gdyż potrzebują STAŁEGO
    >zasilania zespołów produkcyjnych doskonale wykształconymi ludźmi z
    >branży IT. Ich oddziały produkcyjne są więc tam, gdzie najlepsze
    >uczelnie w tym kraju.

    No i już wszystko jasne! Liczba mieszkańców, infrastruktura, dostęp do
    urzędów, przetargów i decydentów, preferencje klientów i inne bzdury
    to pikuś!

    (...)
    >"na siłę"? - napisałem, że polecam pracodawcom branży IT miasto Wrocław.

    Już podwijają kiece i lecą.

    > Gdzie tu siła?

    No właśnie... nigdzie.

    --