eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjejak sie pracuje w tesco? › Re: jak sie pracuje w tesco?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: "Piotrek" <...@...ru>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak sie pracuje w tesco?
    Date: Mon, 5 May 2008 21:02:09 +0200
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 35
    Message-ID: <fvnlis$ipv$1@opal.futuro.pl>
    References: <fvhcss$4ge$1@news.onet.pl> <fvhdgm$2o6k$1@opal.icpnet.pl>
    <qj5Tj.18051$yq3.6086@en-nntp-07.am2.easynews.com>
    <1...@4...com>
    <fvip70$ff4$1@news.dialog.net.pl>
    <X...@1...219.28.145>
    <fvka44$btg$1@news.dialog.net.pl> <fvko44$sfd$1@inews.gazeta.pl>
    <fvl5ch$dfq$1@opal.futuro.pl> <fvl7s2$1ihl$1@opal.icpnet.pl>
    <fvl9o0$la2$1@opal.futuro.pl> <fvla5n$1lsk$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: static-81-219-148-8.devs.futuro.pl
    X-Trace: opal.futuro.pl 1210014108 19263 81.219.148.8 (5 May 2008 19:01:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 May 2008 19:01:48 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:220638
    [ ukryj nagłówki ]

    > Ale ja nie mówiłem, że przełożony spieprzającego ma coś krzyczeć. To chyba
    > oczywiste, że jak druga strona dzwoni z problemem - i nie jest to klient
    > zewnętrzny, tylko np. inny dział, albo prezes - to chce dokładnie
    > wiedzieć, co/kto był przyczyną problemu.
    >

    no wlasnie nie zawsze druga strona chce wiedziec co sie stalo tylko zglasza
    problem:)
    wielokrotnie osoba zglaszajaca problem powinna zglosic problem i dowiedziec
    sie kiedy bedzie on rozwiazany. nie powinno ich interesowac co sie dokladnie
    stalo bo w wiekszosci jest to poza ich zakresem kompetencji:)

    sam mialem "przyjemnosc" wspolpracowania z nadgorliwym wiceprezesem co to
    wszystko chcial wiedziec a co i dlaczego.
    nawet sie troche znal na IT ale za ktoryms glupim jego pytaniem co sie
    dokladnie stalo zaczal byc zbywany ogolnikami i skonczylo sie na tym ze
    zglaszal problem i prosil o poinformowanie go jak zostanie on rozwiazany. i
    tyle, nic wiecej go nie interesowalo. nie zawsze wtracanie sie w nie swoje
    sprawy jest dobre:) ale brniemy w OT :)

    ja mowie o przypadku kiedy ktos z innego dzialu dzwoni do szefa innego
    dzialu ktorego pracownik odpowiedzialny jest za jakis problem a ten
    "kierownik" zamiast poinformowac zainteresowanego ze problem jest i sie nad
    nim pracuje wyskakuje z tekstem to Kowalski spieprzyl(w domysle to nie moja
    wina:)
    ot typ karierowicza co podpieprzy innych zeby siebie oczyscic:)
    niektorzy szefowie takich beda lubic i promowac ale sympati podwladnych to
    taki "kierownik" nie zdobedzie a co za tym idzie ciezko mu bedzie
    wspolpracwac z zespolem

    --
    pzdr
    piotrek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1