PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie? › Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    From: "Immona" <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Date: Thu, 23 Mar 2006 05:18:04 +0100

    >W wiadomości news:06032300351798@polnews.pl Immona

    >Wiesz co? Chodzę często w garniturze i nawet to lubię, ale powiem szczerze,
    >że tylu bzdur w jednym miejscu to dawno nie czytałem. Co Ci sie stało?

    Co Ci sie znowu stalo? :)
    Sytuacja, w ktorej ktos na rozmowe, w ktorej zwyczajowo nalezy sie pojawic w
    garniturze (nie kazda rozmowa kwalifikacyjna) pojawia sie bez i mowi, ze nie
    ma, bo go nie bylo stac - a taka hipotetyczna sytuacje opisala kolezanka - to
    sytuacja, ktora IMHO wlasnie tak mozna skomentowac.
    Ogolnym obyczajem jest, ze na rozmowe kwalifikacyjna przychodzi sie ubranym o
    oczko wyzej, niz bedzie sie ubranym codziennie w pracy. Od sprzataczki nikt
    tego nie wymaga. Stanowiska "garniturowe" to te, gdzie jest wymagane jakies
    wyzsze czy srednie wyksztalcenie (w co gosc byl ubrany na egzaminie
    magisterskim?) lub doswiadczenie tego typu, ze po drodze dalo sie zarobic na
    garnitur.
    Jak facet przychodzi bez garnituru bo: jest luzak, bo nie wiedzial, ze trzeba,
    bo prosto z dalekiej podrozy przyjechal itp., to wiekszosc rozsadnych ludzi
    machnie na to reka i popatrzy na kwalifikacje, o ile nie jest to praca
    handlowca czy inna, gdzie wyglad ma bardzo duze znaczenie. Ale jak ktos jako
    powod podaje, ze nie bylo go nigdy stac, to powstaje bardzo powazne pytanie o
    zaradnosc i o uczestnictwo w szeroko pojetym zyciu spolecznym.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl