PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie? › Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    From: "Immona" <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Date: Thu, 23 Mar 2006 00:35:17 +0100

    kkk napisala:

    >witam
    >
    >szukam już 4 miesiące i już nie wiem gdzie mam jej szukać
    >przeglądam ogłoszenia w necie, w gazetach, rozsyłam
    >cv do firm listami, mailami...

    Czy indywidualizujesz te aplikacje, czy wysylasz hurtowo jedna i te sama
    wersje?

    >może za duże wymagania stawiam, jeśli chodzi o kasę?
    >np.mówię 1000zł netto przy pracy biurowej (nie wliczając okresu próbnego)
    >może powinnam powiedzieć, że w okresie próbnym mniej chcę?
    >co i ile wy mówicie?

    Zalezy od regionu i stanowiska - praca biurowa to za ogolne stwierdzenie, zeby
    wyceniac.
    W ogole, jesli chcesz konkretnych porad od grupy, to musisz napisac konkrety.
    Jakie dokladnie masz doswiadczenie, na jakie stanowiska aplikujesz, co piszesz
    w LM, jak odpowiadasz na pytania na rozmowie itd. Porady natury ogolnej, do
    ktorych nie trzeba konkretnych informacji na temat danego przypadku, znajduja
    sie na wiekszosci serwisow HR.

    >może nieodpowiednio się ubieram ?
    >czy kiedyś na rozmowie ktoś wam zarzucił że jesteście nieodpowiednio ubrani
    >?

    Tego sie nie mowi kandydatom. Ale jak moja mama rekrutowala sekretarke, to
    byla zalamana, ze zadna z 20 zaproszonych na rozmowe dziewczyn nie przyszla
    odpowiednio ubrana. To miewa wplyw, ale nie decydujacy. Jak sie ubierasz i
    dlaczego czujesz niepokoj odnosnie tego, czy robisz to dobrze? Doswiadczenie w
    srodowisku biurowym powinno sprawic, ze nie masz problemow z wyczuciem w tej
    kwestii.

    >ciekawe co by powiedzieli, gdyby się komuś ubiór nie spodobał i powiedziałby
    >o tym
    >a kandydat by odpowiedział, że nie stać go na zakup np garnituru na rozmowę?

    Jak ktos kilka lat pracowal i nie ma garnituru, to albo nie umie zarzadzac
    pieniedzmi, albo byl bardzo nisko oplacany i to moze zle o nim swiadczyc. Do
    tego w zyciu sa okazje takie jak egzamin, slub czy inne powazne imprezy
    rodzinne, na ktore czlowiek predzej czy pozniej musi sobie ten oficjalny stroj
    kupic. Przy rekrutacji do prac przeznaczonych dla ludzi, ktorych rzeczywiscie
    moglo cale zycie nie byc stac na garnitur nikt garnituru nie wymaga.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl