PracaGrupypl.praca.dyskusjegdzie te piekne czasy?Re: gdzie te piekne czasy?
  • Data: 2003-03-05 17:25:22
    Temat: Re: gdzie te piekne czasy?
    Od: Hubert <h...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    " leszek" <s...@N...gazeta.pl> wrote in
    news:b454ri$45q$1@inews.gazeta.pl:

    > Pracodawca zatrudnia pracownika, a nie dyplom. Jeśli jednak popatrzysz
    > na statystyki, to zalezność jest oczywista - im wyższe wykształcenie,
    > tym poziom bezrobocia mniejszy. Więc generalnie kwalifikacje są w
    > cenie i studiować warto.

    Jasne, jasne, tyle, ze rozmazylem sie troche przypominajac sobie
    czasy sprzed jakichs 5-7 lat, gdy konczac moje studia (Ekonomia) niemal
    wsakiwalo sie na fajne stanowisko. A ja teraz koncze studia dzienne,
    pracowalem juz w najrozniejszych miejscach (od klubu sportowego na
    banku konczac) a stalej pracy znalezc nie moge, co mnie mocno deprymuje.
    Ale co poczac?

    pzdr

    Hubert