eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjedział obsługi klientaRe: dział obsługi klienta
  • Data: 2002-06-20 14:24:06
    Temat: Re: dział obsługi klienta
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Carrie" <c...@w...pf.pl> napisał w wiadomości
    news:aessft.3vvjrh5.1@carrie.pl...
    > może pytanie zabrzmi trochę niepoważnie, ale chciałabym się
    > dowiedzieć, jakie konkretnie obowiązku ma pracownik działu obsługi
    > klienta?

    Sprecyzuj pytanie.
    Dział obsługi klienta może zajmować się akwizycją, wystawianiem faktur,
    przyjmowaniem reklamacji, sprzedażą, supportem użytkowników produktów firmy.
    Wszystko zależy od branży czy konkretnej firmy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz odwiedź www.google.com
    GG 2122; ICQ#: 64457775
    e-mail Rot13 coded


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1