eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjedział obsługi klientaRe: dział obsługi klienta
  • Data: 2002-06-21 09:37:11
    Temat: Re: dział obsługi klienta
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Sprecyzować - chciałabym, tylko nie mam punktu zaczepienia.. Chodzi mi
    > o ogłoszenia o naborze pracowników do działu obsługi klienta - zdaję
    > sobie sprawę, że to może oznaczać bardzo wiele czynności, ale
    > myślałam, że może jest jakaś jedna wspólna podstawa :)

    Wiesz, oby tak nie było, ale w związku z tym, że na slowo "akwizytor", "
    przedstawiciel handlowy" i " sprzedawca" nikt juz nie reaguje, to rynek
    wymyslil rekrutacje do dzialu obslugi klienta.
    A w normalnych firmach to człowiek, który - obsluguje Klientów, przyjmuje
    telefony, zamówienia, zna stopien ich realizacji, czasem moze fakurować.
    Najprościej było zadzwonic i sie zapytac, jak oni rozumieja to słowo - to
    żaden wstyd, i jak firma jest przygotowana do rekrutacji to Cie połaczą do
    właściwej osoby.
    W jednej ze znanych mi firm dzial Obslugi Klienta zajmuje się rozliczniem
    promocji z Dealerami i Sieciami - czyli sprawdza czy wykonano promocje
    zgodnie z ustaleniami, przyjmuje faktury za owe promocje , opisuje i oddaje
    ksiegowości. A złośliwie dzial, który przyjmuje zamówienia i wystawia
    dokumenty sprzedaży nazywa sie ogolnie logistyki. Każdy ma jakieś pojęcie o
    handlu i sobie tworzy wlasną strukturę, jaka mu pasuje.

    powodzenia, Wojtek




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1