eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjedział obsługi klientaRe: dział obsługi klienta
  • Data: 2002-06-20 14:01:26
    Temat: Re: dział obsługi klienta
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Witam,
    >
    > może pytanie zabrzmi trochę niepoważnie, ale chciałabym się
    > dowiedzieć, jakie konkretnie obowiązku ma pracownik działu obsługi
    > klienta? Czy chodzi o jakieś doradzanie przy zakupach, czy może
    > rozpatrywanie reklamacji, czy jeszcze inne sprawy?
    > Nie mam kontaków z osobami pracującymi na takim stanowisku, nawet jako
    > klientka...  
    > I jeszcze - jakie, Waszym zdaniem, cechy powinna mieć taka osoba?
    > [poza anielską cierpliwością ;)]

    W wiekszosci firm sprzedaje produkt lub usluge tej firmy, plus rozne inne
    dodatkowe obowiazki zalezne od konkretnej firmy. Moze to byc rowniez
    stanowisko "niesprzedazowe", ale to rzadziej.Tak wiec od pani na centrali
    informujacej, ze tym produktem zajmuje sie kowalski a tamtym nowak, do ......co
    szef wymysli.


    Pozdrawiam
    Krzysztof




    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1