eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjedział obsługi klientaRe: dział obsługi klienta
  • Data: 2002-06-20 17:44:03
    Temat: Re: dział obsługi klienta
    Od: Carrie <c...@w...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 20 Jun 2002 16:24:06 +0200, "Kaizen" <x...@c...sz>
    napisał(a):

    >Sprecyzuj pytanie.
    >Dział obsługi klienta może zajmować się akwizycją, wystawianiem faktur,
    >przyjmowaniem reklamacji, sprzedażą, supportem użytkowników produktów firmy.
    >Wszystko zależy od branży czy konkretnej firmy.

    Sprecyzować - chciałabym, tylko nie mam punktu zaczepienia.. Chodzi mi
    o ogłoszenia o naborze pracowników do działu obsługi klienta - zdaję
    sobie sprawę, że to może oznaczać bardzo wiele czynności, ale
    myślałam, że może jest jakaś jedna wspólna podstawa :)
    Bo skoro w oczekiwaniach podają: doświadczenie w obsłudze klienta, to
    nie wiem, czego to może dotyczyć. Obsługiwałam klientów jako
    ekspedientka w butiku i jako pilot wycieczek, i jako hostessa przy
    promocji, i za każdym razem wiązało się to z czymś innym. Kasjer w
    banku i pani w informacji kolejowej też obsługują klientów... 8-)
    Czyli - można rozumieć, że to doświadczenie w obsłudze to zwyczajny
    kontakt z klientami? W ogłoszeniu niestety nie napisano, jakie będą
    obowiązki, więc nie wiem, co powinnam podkreślić, gdybym na takie
    ogłoszenie odpowiadała.

    Pozdrawiam, Carrie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1