-
Data: 2002-06-20 17:44:03
Temat: Re: dział obsługi klienta
Od: Carrie <c...@w...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Thu, 20 Jun 2002 16:24:06 +0200, "Kaizen" <x...@c...sz>
napisał(a):
>Sprecyzuj pytanie.
>Dział obsługi klienta może zajmować się akwizycją, wystawianiem faktur,
>przyjmowaniem reklamacji, sprzedażą, supportem użytkowników produktów firmy.
>Wszystko zależy od branży czy konkretnej firmy.
Sprecyzować - chciałabym, tylko nie mam punktu zaczepienia.. Chodzi mi
o ogłoszenia o naborze pracowników do działu obsługi klienta - zdaję
sobie sprawę, że to może oznaczać bardzo wiele czynności, ale
myślałam, że może jest jakaś jedna wspólna podstawa :)
Bo skoro w oczekiwaniach podają: doświadczenie w obsłudze klienta, to
nie wiem, czego to może dotyczyć. Obsługiwałam klientów jako
ekspedientka w butiku i jako pilot wycieczek, i jako hostessa przy
promocji, i za każdym razem wiązało się to z czymś innym. Kasjer w
banku i pani w informacji kolejowej też obsługują klientów... 8-)
Czyli - można rozumieć, że to doświadczenie w obsłudze to zwyczajny
kontakt z klientami? W ogłoszeniu niestety nie napisano, jakie będą
obowiązki, więc nie wiem, co powinnam podkreślić, gdybym na takie
ogłoszenie odpowiadała.
Pozdrawiam, Carrie
Następne wpisy z tego wątku
- 20.06.02 18:04 k...@p...onet.pl
- 21.06.02 09:37 fotech
- 24.06.02 10:46 Dominik Gawłowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
Najnowsze wątki
- 2024-11-30 Łódź => Technical Artist <=
- 2024-11-30 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-30 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-30 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-30 Zielona Góra => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-30 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-30 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-11-30 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-11-30 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-11-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=