PracaGrupypl.praca.dyskusjedojazd do pracy około 100 km dziennie ???Re: dojazd do pracy około 100 km dziennie ???
  • Data: 2005-09-21 12:13:39
    Temat: Re: dojazd do pracy około 100 km dziennie ???
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    chester <c...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Ja wiem że mnie weźmiecie za maniaka, ale myślałeś o rowerze? Znajomy
    > tak czasem robi - 90km w jedną stronę i nie narzeka :-)
    > Propozycja jak najbardziej serio,

    prawde mowiac to po przeczytaniu twego posta wzialem cie za SZALENCA,
    maniak to za malo powiedziane :)
    sam czesto jezdze po 20-30 km. dla krotszych odcinkow nie oplaca sie
    wyciagac roweru ;-) w tym roku przejechalem jakies 1500 km :(
    w ubieglym 7000 km, 2 lata temu 3500km - jednak 180 km dziennie to nawet
    mnie przerazilo :-]
    sprawa na szczescie sie wyjasnila. zgadzam sie calkowicie,
    ze raz na tydzien mozna pozwolic sobie na taki wyczyn.
    hehe, nawet twierdze, ze powinno byc obowiazkowe :-D
    x.lat temu dojezdzalem do pracy rowerem, zajmowalo mi to jakies 30 minut
    do pracy, i 1.5 godziny z pracy (nie moja wina, ze po drodze byl las:))

    > jeśli nie masz małych dzieci i zamierzasz dbać o zdrowie/sylwetkę.
    > Praca+3h w aucie nie sprzyja posiadaniu zdrowego ciała...

    tak, wszyscy mi mowia, ze mlodo wygladam, zazwyczaj myla sie o jakies 5 lat

    pozdrawiam
    mhl999